Merokok dalam tandas?

smoke-at-toilet

Merokok memang membahayakan kesihatan. Tapi saya bukan nak promosikan rokok. Mungkin perokok-perokok boleh bantu orang ramai, tidak hanya pada sumbangan ekonomi. Ini mengikut pandangan peribadi saya sendiri.

Apabila saya masuk ke tandas awam, kebanyakan tandas awam memang ada bau yang tidak menyenangkan langsung. Anda tahu, apabila seorang perokok merokok di dalam tandas, bau rokok tersebut akan membantu mengurangkan bau yang tidak menyenangkan itu. Maksud saya bukanlah kita hidu asap rokok itu, tapi bau rokok akan “melekat” pada sekitar tandas dan dapat mengurangkan bau busuk.

Tapi ini hanya pandangan peribadi saya sahaja. Mungkin ada yang berpendapat sebaliknya, atau mempunyai pendapat lain.

Leave a Reply

